ppekava_suunatud-uurimisliku-õppe-rakendamine-koolieelses-lasteasutuses
Lae alla õppekava
voldik2-v4
Tutvustav voldik
Suunatud uurimusliku õppe täiendkoolituse õppekava koolieelses lasteasutuses koosneb kuuest teemast.
Teema lühisisu:
Avastuspõhise õppe rakendamine koolieelses lasteasutuses loob eeldused laste kõrgemat järku tunnetuslike oskuste väljakujunemisele.
Teema lühisisu:
Meelte teema käsitlemine koolieelses lasteasutuses riikliku õppekava kontekstis. Ümbritseva keskkonna tajumine meeltega ja meelte koostöös. Meelte kasutamine igapäevastes tegevustes.
Teema lühisisu:
Teema „ILM“ tutvustamine praktilise õppusena. Ilma teemaga omandatud oskuste kasutamine laste igapäevastes tegevustes.
Teema lühisisu:
Võrdlemise ja mõõtmise teema rakendamine standardsed ja mittestandardsed mõõtevahendid. Võrdlemise ja mõõtmise teemaga omandatud oskuste kasutamine laste igapäevastes tegevustes.
Teema lühisisu:
Värvused meie ümber, nende tajumine ja kasutamine rühma tegevustes. Värvuste tajumine, värvielamustest rääkimine, tekib arusaadav ettekujutus värvide seaduspärasusest värviringis. Põhi- ja segavärvuste kasutamine igapäevastes tegevustes.
Teema lühisisu:
Vedelike teema käsitlemine koolieelses lasteasutuses riikliku õppekava kontekstis. Vedelikud meie ümber ja nende kasutamine igapäevastes tegevustes.
Täiendkursuse läbinu
● on tuttav suunatud uurimusliku õppe meetodiga ja tunneb selle rakendamiseks
vajalikke tingimusi;
● oskab suunatud uurimusliku õppe ehk avastusõppe kaudu omandatavaid teadmisi
seostada ümbritseva keskkonna ning igapäevase elu nähtustega;
● oskab analüüsida suunatud uurimusliku õppe ehk avastusõppe käigus omandatavate
teadmiste olulisust laste kõrgemat järku tunnetuslike oskuste kujunemisel;
● mõistab üldõpetuse vajalikkust koolieelses lasteasutuses;
● omab valmisolekut ja oskab rakendada suunatud uurimusliku õppe moodulite
teemasid koolieelses lasteasutuses, järgides üldõpetuslikku tööviisi põhimõtteid.
Teema lõpetamisel väljastatav dokument: Eesti Avastusõppe Liidu Koolituskeskuse tõend.